Ett mumintroll på rymmen

Morgonens prommis i LillJans var så mysig. Massa snö, det var som om vi var i en helt annan skog. Tristan spenderade dock mer tid på rygg och sida än att gå.. Att åma sig fram i snön är mycket bättre tycks han tycka. Hela huvudet och ryggen var täckt av snö när vi kom hem, de vita moonbootsen var vi tvugna att ta av med hjälp av duschen.

Vid 5-tiden i morse vaknade jag av att Tristan trava runt i sovrummet, funderade på om han behövde gå ut men så flyttade jag in mig i sängen och då skuttade han upp och lade sig bredvid mig och sov där till 07 då han flyttade sig till Js fötter. Tyckte dock att han skulle ligga mellan oss och mysa men Tristan, han bara blängde på.. Tills jag frågade om jag skulle fluffa upp kudden åt honom, när fluffandet var gjort kom han och lade sig nöjt på kudden..
Han är för go!

Kommentarer
Postat av: pappa

Vadå BORTSKÄMD Hund

Serverar ni inte honom Rysk kaviar & Gås lever till lunch oxo????



2008-11-27 @ 14:54:26
Postat av: Hannah

Pappa: hmm hur tänker du nu?

gåslever skulle han med all säkerhet gilla..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback