Inte bara

Det var inte bara att jobba på i går kväll. Mådde bra tills 18-tiden då jag fick attackont i magen igen och illamående som kommer i vågor. Känner mig även yr och snurrig. Härade ut eftersom det inte fanns någon möjlighet att gå hem. I morse ställde jag klockan på 05.15 och när jag vaknade kände jag efter och magontet fanns där. Så det var bara att ringa och sjukanmäla sig, dyrt men nödvändigt. Vill inte smitta patienterna om det nu är något som smittar, (men om det är något som smittar så har jag väl redan smittat dem). Några andra symtom har jag fortfarande inte. Har nu hört ännu en person som har haft liknande symtom... Konstigt är det.
I dag har jag mest ont i magen, inget illamående än. Men jag har direkt ingen aptit. Skall strax ta mig till Ica och köpa något som är snällt för magen. Sedan så har jag ju "plåstret" som är så gossig och fungerar bra som medicin..   

Kommentarer
Postat av: La famiglia

Ingen aptit? Min far rekommenderar alltid stekt fläsk i sådana lägen. Det funkar på mig, men jag tror inte du ska prova det. Har du försökt med doktorerna Ben och Jerry?

Postat av: Mams

Lura inte i henne några dumheter nu P !!!!!!!!!!!

2008-11-14 @ 16:35:10
URL: http://bippeliboppen.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback