Söndag

Då var denna helg snart slut. Det har varit en helt ok jobbhelg. Det har inte varit uberstressigt och inte lungt utan så där lagom mycket att göra, så att dagarna går snabbt. När jag slutade i dag så kom Tristan och J sedan åkte vi och handlade. Passade även på att handla till frukostfikat på jobbet. Så nu har jag min handling avklarad på ett tag. Bortsett från att jag förmodligen måste köpa lite extra bröd och sånt i veckan.
På vägen hem svängde vi förbi jobbet för att lämna det jag handlat. J fick sig en guidadvisning av jobbet och en presentation av några av mina kollegor. Kollegorna insisterade på att jag skulle ta upp Tristan på avdelningen så att de fick hälsa på honom. Jag var dock tveksam till att det skulle vara ok men tydligen har anhöriga haft med sig hundar så då tyckte kollegorna att jag kunde ta upp Tristan så att de fick hälsa.
Gissa om han blev populär... Både bland kollegor och patienter.
Det är för att han är jordens bästa, finaste och mysigaste Tristan.

Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

Tosca (och Cimba) har varit in på pappas jobb, vilket också varit populärt.



Tristan kanske kan bli terapihund för de sjuka? ;)

2008-11-09 @ 20:09:21
Postat av: Mams

Han är lätt att älska den där Trisse ...........

Postat av: Hannah

Helena: ja det vore något..

2008-11-11 @ 15:48:20
URL: http://takycard.blogg.se/
Postat av: Hannah

Mams: ja visst är han..

2008-11-11 @ 15:48:44
URL: http://takycard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback