Hemma

Nu är jag hemma från Paris. Landade på arlanda vid 22-tiden i går. Tog en taxi hem, var för trött för att orka åka flygbuss eller dylikt. Har inte ens orkat packa upp. Det har varit 3 helt underbara dagar. Har inte hunnit med så mycket så det får bli en resa snart igen, kanske till våren. Skulle behöva sova ett par timmar till. Ligger lite back i sömn.. Men det får bli en annan dag. Att uppdatera bloggen om resan mer detaljerat får även det bli en annan dag. I dag blir det ingen ro, skulle helst ligga i soffan och slappa men har en massa saker att göra. E är i stan så vi ska träffas, måste även städa och handla för i kväll kommer moster och kusiner förbi och jag har lovat att bjuda dem på middag. Undra vad jag ska laga.. 

   I morgon har jag tagit på mig en heldag, 7-21.30 extra. När jag gjorde det tyckte jag att det var trevligt med extra pengar, det tycker jag fortfarande men så trött som jag är så skulle jag helst bara ligga hemma och slappa.

Kommentarer
Postat av: molle

till paris till paris ska man rida på en gris

Postat av: lrika Jönsson

Välkommen hem! Fyndade du nått? Som en tröst kanske du kunde handla mer eftersom du jobbat extra idag.

Hur mår Tristan förresten har han hämtat sig efter sommarens elände? Är han bättre nu?

2008-10-19 @ 21:49:48
URL: http://lagottotito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback