Tankeöverföring?

I dag är jag ledig från jobbet. Så härligt. Har lite småsaker att fixa men annars ska jag bara slappa och mysa med Tristan. Hade tänkt ta sovmorgon i morse, men J bökade runt så mycket så jag kunde inte somna om. Däremot låg Tristan och jag och drog oss en lång stund innan vi orkade gå upp.

En liten lustig sak var att medan J stod och strök sin skjorta undrade han vad jag ska göra i dag. Svarade att jag ringa till Parma och höra om de ha fått in något nytt trimbord till mig och i såfall åka ut och hämta det. När J gått till jobbet och jag pallrat mig upp ur sängen och kollade min telefon så hade jag fått ett sms från just Parma. Där det stod att jag har ett trimbord att hämta hos dem.. Lite lustigt. Så i dag blir det en tur ut dit. Förövrigt har jag som sagt inte så många planer. Ska ringa lite samtal och kanske städa om jag orkar eller så gör vi det i helgen när J är hemma och kan hjälpa till.

Nu ska jag hoppa in i duschen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback