Ny vecka

nya tag.
Har inte blivit något bloggande på ett par dagar.. som ni kanske märkt..
Min plan för helgen var från början var att jag i går skulle ha följt med La famiglia till Högboutställningen och coachat lite. Men med tanke på att mormor är dålig valde vi att istället åka hem till mamma och pappa. På väg till mams och paps stannade jag till i kvicksund för att plocka med mig Lottas klippmaskin. Tänkte även plocka med mig en lagotto till, eller två... Fasiken vad de är mysiga.. Lille Rossi  är min favvo.
Vad vi pysslat med i helgen har mamma redan skrivit men för att jag ska kunna kolla tillbaka i tiden på bloggen för att se vad jag gjorde ett visst datum så skriver jag här också. På lördagen shoppades det födelsedagspresenter sedan var vi på 2-årskalas hos Wincent. Mamma och jag var sedan nere hos mormor och pysslade om henne lite. 
I går, söndag tog jag fram klippmaskinen och jämnade till Tristans päls. På kroppen körde jag med 13 mm skäret, det tog dock inte särskilt mycket eftersom han redan var så korthårig men jämnt blev det. På benen använde jag 16 mm skäret, benen blev dock mer markant korthåriga. Men det växer snart ut.. På tal om Tristan så har han ätit antibiotika i 3 veckor men eftersom han forfarande är sned på huvudet och med tanke på att han hade en sådan kraftig borreliainfektion så ska han äta antibiotika i 3 veckor till. Det är bara till att fortsätta trycka i honom tabletter..Och hoppas att snedheten försvinner helt snart, men han är i alla fall lite bättre.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback