Månadens sista dag

Då var snart februari förbi. Snabbt har det gått... I morgon är det första mars och jag hoppas att våren kommer snart.
Denna dag har vi inte gjort något särskilt, förra helgen var inte så lugn så det tar vi igen denna helg. Det blev en trip till Granngården vid frihamnen för att köpa Tristanmat.
Efter det mötte vi upp svärföräldrarna vid
Jensens Böfhus på sveavägen. Där tryckte vi i oss mumsiga biffar och till efterrätt gick vi lös på glassbuffén. För 49 kr fick man äta hur mycket mjukglass man ville. Till mjukglassen fanns det olika toppings; strössel, hackade nötter, rån, såser mm. Mums! 

Nu är svärföräldrarna i väg och tittar på obesvarad kärlek med Babben och Loa på Intiman. J och jag ska mysa i soffan och titta på film.

I morgon är det vasaloppet som gäller. på tv alltså...

Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

Är det långt till glassbuffén från er?

Skulle man kunna ta en tur dit helgen när vi kommer???? (blev jättesugen på glass nu)

2009-03-01 @ 14:41:53
Postat av: La famiglia

Helena, det är visserligen en bit från Hannah, men min hemmagjorda glass är inte att leka med. Det kan jag bjuda på vid tillfälle.

Postat av: Hannah

Helena: nope det tar bara 10 min att gå dit.

2009-03-01 @ 17:28:51
URL: http://takycard.blogg.se/
Postat av: Hannah

La: det är en bit men inte en lång bit. tar ju bara 10 min att gå

2009-03-01 @ 17:30:00
URL: http://takycard.blogg.se/
Postat av: Andréa

Fin hund i headern :D

2009-03-01 @ 17:42:25
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback