Dags

att dra till jobbet. Det känns alltid skumt att komma till jobbet när alla andra ska gå hem.
Det positiva med att jobba natt på mitt nuvarande jobb är att jag i alla fall har två kollegor att tjitjatta med heeela natten lång. På mitt förra jobb satt man själv hela natten, en gång per natt kom de från de andra avdelningar för att fika.
Fast det är ju lite skillnad på de olika arbetsplatserna...
Känner på mig att det kommer bli full rulla hela natten, vi har nämligen öppnat upp till normal beläggning i dag och då finns det säkerligen en massa platser där jouren vill stoppa in akutpatienter..

Försökte sova en stund tidigare i kväll, det gick inte. Tristan uttryckte sin protest genom att sitta och kvida bredvid sängen. Han var tydligen hungrig och när han hade fått mat så snarkade han gott vid min sida, tätt tätt. Men jag, jag somnade aldrig. Well welll lika bra att fara. Det är ju en del snö och halt ute så man får cykla sakta..

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback