Dvala

känns det som om jag befinner mig i.
Kom hem och i säng 07.45 sov i 2 h sedan upp på toa, hurra sa Tristan. matte är uppe, skutt skutt. Han blev dock lite stött när jag väste gå och lägg dig för det ska jag göra. Sov sedan till 13. ungefär 5 h sömn efter att ha varit vaken i 24 h.
Natten till fredag ska jag jobba igen, hinner sova igen lite tills dess. 
Det var oförskämt lugnt hela natten. Vid 23 ringde telefonen och vi tänkte då att nu börjar det rassla in akutfall, vi hade 4 lediga platser. Men icke, det var en kollega som ringde och undrade något. Telefonen ringde inget mer under hela natten och det var knappt att patienterna ringde heller, de var snälla och sov. Tiden går dock så jäkla långsamt när man inte har något att göra, vid 3.30 var det CSI på 5.an så då försvann en timma snabbt. Annars så var det mest skit på tv.

Nu ska jag mysa lite med prinsen. 

Kommentarer
Postat av: ERika

Jag antar att du inte har möjlighet att baka heller? Det var ju annars nödlösningen på Tullhuset för att hålla sig vaken, det och stryka extra noga. ;)

2009-01-15 @ 15:16:26
Postat av: Hannah

Erika: jo visst kan jag baka om jag vill, har dock inte kommit mig för än.. vem vet kanske i natt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback