HH = händiga Hannah

I natt är det dags att jobba natt igen. Så skönt att vara ledig på dagen och gå runt och dega. Fast det är inte precis vad jag har gjort i dag. Vid 10-tiden kom Ikea med våra paket. Dessa paket vägde på tok för mycket. 3 av 4 paket gick in i hissen det största och tyngsta fick vi bära upp och jag trodde att min rygg skulle gå av. Har hållt på sedan 10-tiden men hundratusen spikar och skruvar senare och med blåsor på tummen är jag äntligen färdig med monteringen av byrån. Det tog ju ingen tid... Ok jag var ute med Tristan i en timma så det tog inte så lång tid. Nu är det endast några skruvar som måste dras åt, men det får J göra..
Hihi om J hade varit hemma hade förmodligen byrån varit i 1000 bitar nu, han har inte så mycket tålamod. Det blev väldigt bra
byrån här i sovrummet, nu är det bara lite saker som ska vara i den och på den. I morgon får vi montera ihop sängen, det orkar jag inte i kväll. Nu ska jag laga mat sedan måste jag vila innan jag ska till jobbet.
Tristan har inte varit så hjälpsam i byggandet, han har en tendens att vara i vägen och när han inte var i vägen låg han i bian och snarkade..

Kommentarer
Postat av: martin

Är inte halva idén med att beställa hemkörning från ikea att de ska bära upp till lägenheten?! fick du göra det själv så är du lurad imo.



Du har inte lust att klicka i "Lämna ut hela inlägg i rss-flödet" under Inställningar->Blogg? Det har blivit så mycket mer omständigt att läsa när blogg.se slutat ha det som standardbeteende.

2009-01-14 @ 19:52:55
Postat av: Hannah

martin: nix, då får man betala extra om de ska bära upp sakerna åt en.

Postat av: Charlotte

vilken söt hund på headern!

2009-01-15 @ 10:40:44
URL: http://charlotte3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback