Uppvärmning

Tristan och jag är precis inkomna efter en prommis i Lillis, fasiken vad kallt det är i dag också. I dag glömde jag långisarna... burr! Ska strax hoppa in i duschen så då kanske jag tinar.
I Lilljansskogen värmde Tristan upp inför morgondagen, detta genom att leta tryffel. I morgon ska han nämligen hålla lektion i hartryffelsökning. Det är jäkligt fruset och hårt i marken men det är inget som stoppar Trisse. Han är nästan omöjlig att gå med i skogen, ska bara leta och leta överallt.

tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Mams

Om du skulle behöva assistans sååå bara ring .......

Postat av: StefanWEEI

Läs gärna mitt nya inlägg om "De mest trogna fansen" och dela med dig av din åsikt!

2009-01-04 @ 12:20:06
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback