2 kg kärlek

I går morse (förmiddag) styrdes bilen mot Eskilstuna då vi hade bestämt oss för att spendera dagen på Parken Zoo. Först tog vi en sväng förbi Kvicksund där vi lämnade in Tristan på Chateau Gustafssons.
Väl vid Parken zoo hade jag god lust att vända då det var en kö från helvetet för att komma in, har inte tålamod med sånt. Men eftersom vi väl hade kört dit kunde vi lika gärna stanna, och in kom vi även om det tog hundra år.
Vi spanade bland annat på; tigrar, lejon, flodhästar, pumor, marsvin, getter, apor och så vidare. När det sedan blev dags för glass fick vi snällt stå i kö i 45 minuter för att handla, gissa vem som var mindre glad då?
När vi kände att vi hade gjort vårt och att det var dags att rulla hemåt gjorde jag bara ett litet stopp vid chokladhjulet och vann storvinsten på mitt bästa nummer. Hej 2 kg marabou mjölkchoklad.

2 Kg tyngre åkte vi återigen till Kvicksund där vi bjöds på fika och trevligt sällskap. Dessutom fick vi med oss en nyfrisserad Tristan hem. :D Så tjusig så. Tack Lotta! 
Det blev även lite lagottomys med Lottas härliga hundar. Jag är mäkta imponerad av den riktiga godingen Pudel, vilken päls, vilka lockar... och vilken underbar hund. WOW.

Kommentarer
Postat av: la famiglia

Ja, jag kunde ge mig fan på att du inte kunde hålla dig borta från Kvicksund. Och allvarligt talat, hade det inte varit lika bra att stanna där och titta på alla djuren? Utan köer.

Postat av: Hannah

men det var dåligt med tigrar i Kvicksund

2009-07-31 @ 17:55:14
URL: http://takycard.blogg.se/
Postat av: l

2009-08-01 @ 00:19:48
Postat av: La famiglia

Sant.

2009-08-01 @ 00:20:58
URL: http://hundblues.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback