It ain´t dead yet.

För er som ännu då och då dyker in och kollar om det är någon action här så kan jag säga att ja vi lever fortfarande.
Har kännt mig fruktansvärt oinspirerad att blogga och har inget riktigt spännande att skriva om, bara gnäll. yepp, that´s me!

I dag är det min första semesterdag, den firar jag med att göra: ingenting. Så skönt så. Har dock tjuvstartat semestern med att vara sjukskriven i 14 dagar. Så egentligen är jag ju inne på tredje veckan "ledighet" men de två första veckorna gills inte. Har inga större planer för första delen av semestern, kanske göra lite dagsutflykter. Någon som har några tips?
Sedan bär det av till Grekland i 14 dagar.

På min greklandslista står följande punkter;
* Ligga på stranden och sola
* Bada, (massor)
* Snorkla
* Läsa böcker
* Dricka vin
* Äta ost

Sedan är jag nöjd.

tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: La Famiglia

Trots att jag genom andra sätt än bloggen vet att du lever, är det klart jag tittar in här emellanåt för att se hur mycket du skrivit. Eller inte skrivit.

Postat av: Hannah

La: antingen är det här dödsryckningen eller så kommer jag i gång igen..

2009-07-27 @ 19:38:24
URL: http://takycard.blogg.se/
Postat av: La famiglia

Jag hoppas naturligtvis på det senare.

2009-07-27 @ 22:32:51
URL: http://hundblues.blogspot.com
Postat av: Erika

Jag har hört att Skåne är fint. :)

2009-07-28 @ 10:57:36
Postat av: Hannah

Erika: jao men det känns som om det inte hinns med och en dagsutflyckt till skåneland är lite att ta i.

2009-07-28 @ 12:52:29
URL: http://takycard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback