Tjo hoo! Oh noo!

Gissa vem som sa vad när Tristan och jag gick ut på vår morgonprommis och då upptäckte att det hade kommit en massa snö och att det fortfarande snöade. 
Tristan blev helt till sig i pälsen och under promenaden var det mest skutt, hopp och rull som gällde. 
Oh no inte mer snö var min första tanke. Snön hade ju precis smält bort. Men väl hemma igen insåg jag att snön inte är så dum i alla fall. Jag slipper nu en lerig hund som drar in en jäkla massa grus.


I dag är det kvällspass som gäller.

Kommentarer
Postat av: Stellas matte

Ja det är inte så dumt med snö faktiskt, det blir desto mer duschar nu när snön försvinner. Sen är det ju så att vovvarna älskar det mesta i väderväg, sommar o bad, höst o flygande löv, men jag tror att för Stellas del så slår snön allt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback