Funderingar

Jag funderar på denna bloggs fortsatta varande eller icke varande...


Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

Vad roligt det var att äntligen träffa dig och prinsen(och alla andra förstås). Jag tycker det är roligt att läsa din blogg och blir lite ledsen om du tar bort den :|

Men det är ju samtidigt en del jobb med en blogg så jag förstår om du tar bort den, en blogg kan nog inte leva förevigt.

Kramar Lisa och en vääääldigt trött Arwen

Postat av: Erika

Va, ska jag vara tvungen att ringa dej regelbundet? Va? ;)

2009-05-31 @ 03:43:34
Postat av: La famigliga

Glöm inte bort att utan bloggandet hade du inte lärt känna alla trevliga lagottomänniskor. Jag tycker inte det är snällt mot bloggen att lägga ner den efter allt den gjort för dig. Och det är inte snällt mot oss andra heller.(Det här är ett känt och fult knep, som också används i barnuppfostringssammanhang. "Titta vad ledsen mamma blir när du gör så där."

2009-05-31 @ 07:42:16
URL: http://hundblues.blogspot.com
Postat av: Lee

Näe men va faen Hanna! Vem ska jag då kunna uppdatera mig ngnstans om hundars liv och känsloliv? Va!! Näe hörru, sedan måste jag också veta hur du mår eftersom vi inte träffas varje da'! Nä si det går råk inte alls att lägga ned denna blogg. Jag vet hur det känns ibland i bloggnerven. Låt den vila, du vet.

Jag tänker på di idag när du jobbar hela långa dagen. Äsch det är bara att gilla läget. Friläget!! asgrv Ha det skönt och gott så ses vi snart igen i veckan. Kramen Lee

Ps Se till att du är ledig lördagen efter midsommar, då vankas det grillning i det Britthska hemmet för alla som vill på P54. Å du, då ska jag köpa drinkingredienser så du kan blanda hejvilt Ds

2009-05-31 @ 14:48:47
URL: http://letters-2-lee.blogspot.com
Postat av: Helena o Tosca

Klart du ska fortsätta blogga!

2009-05-31 @ 21:05:13
Postat av: Lee

Hej söta Hanna! Jag hoppas att det gick bra att köra ner till "nästan-Örebro" och att du får en skön helg. 'Cos you are worth it!! Tänk positiva och vackra tankar.

Sänder en varm kram ut i etern till dig

Kram

Lee

2009-06-06 @ 11:27:19
URL: http://letters-2-lee.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jag tycker inte du ska lägga ner bloggen!

Jag gillar att läsa den och tror många andra lagotto människor också gör det.

Jag har länkat till din blogg på min blogg, hoppas det är okej?

Kram från oss

2009-06-06 @ 21:42:24
URL: http://posiitiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback