Proppisar

I natt har jag tagit igen lite sömn, har sovit 10-11 timmar, men inte utan hjälpmedel. Utan med hjälp av sömntabletter som snälla rara UL:en G skrev ut åt mig. Får lite panik när jag inte får sova.

Rastlösheten är hemsk på helgerna; har gått en riktig prommis med Tristan, dammsugit och håller på och tvättar. Även om jag håller mig sysselsatt så kryper det i kroppen på mig.

Känner att jag inte kan sitta hemma utan att göra något, så i kväll ska jag ut och dricka drinkar med min kollega J och en gammal kompis som jag inte har träffat på snart ett år. När E var mammaledig gick vi prommisar tillsammans lite då och då, nu när hon jobbar igen är det svårt att får våra scheman att stämma överens.  

Kommentarer
Postat av: Lee

Hej Bästa Hanna!! Åh vad trevligt det lät hoppas ni hade en trevlig kväll du och J och ?. Du ska se att det löser sig med byxorna. You go girl - nema problema som någon säger här på min gata utanför staden. Hi hi. Hoppas vi ses i morrn. Sköt om dig tills dess. Nu ska jag trycka på knappjäveln!! Varma Kramen Lee


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback